Header Ads

 Борис Болотов

У Чернівцях зник волонтер зі Львова


У середу, 12 жовтня, у Чернівцях зник волонтер зі Львова Петро Кондрак. Інформацію про зникнення та можливе викрадення чоловіка в коментарі ZAXID.NET повідомила його дружина Оксана Кондрак.

«Зв’язок з Петром зник 12 жовтня, але я не одразу надала цьому значення, оскільки через волонтерську діяльність він часто не відповідав на дзвінки. А вже 14 жовтня мені зателефонували невідомі особи з прихованого номера та повідомили, що його викрали на автостоянці біля чернівецького готелю «Буковина». Якщо вірити цим людям, викрадачів було декілька і вони були в зеленій формі, — розповіла Оксана Кондрак. — Але мій чоловік не мав явних ворогів, тому я навіть не уявляю, хто міг би навмисне йому заподіяти шкоду».

Дружина зниклого волонтера звернулась до Головного управління Національної поліції Чернівецької області.

«Я звернулась до поліції 5 днів тому, але вони досі нічого не зробили. Слідчі навіть не затребували у керівництва готелю «Буковина» відео з камер спостереження. А тим часом мого чоловіка могли вже вбити, — заявила жінка. — Через бездіяльність поліції я звернусь до прокуратури Чернівецької області».

Про викрадення та бездіяльність поліції на своїй Facebook-сторінці повідомила і сестра Петра Кондрака Лілія Якимець.

«Викрадення відбулося на рівні спецоперації. Жодні силові відомства України та зокрема Чернівецької області факту затримання не підтвердили», — написала жінка.

Речниця ГУ НП Чернівецької області Жаннета Осавелюк в коментарі ZAXID.NET підтвердила факт зникнення львів’янина Петра Кондрака.

«У нас дійсно є заява про зникнення Петра Кондрака. Я можу лише сказати, що працівники поліції проводять слідчо-оперативні заходи для того, аби встановити місцезнаходження цього чоловіка», — зазначила Жаннета Осавелюк.

За словами Оксани Кондрак, її чоловік активно займався волонтерською діяльністю, зокрема часто возив в зону проведення АТО допомогу від Гарнізонного храму святих апостолів Петра і Павла у Львові. У храмі цю інформацію підтвердили.

«Так. Серед наших волонтерів такий чоловік був. Він часто возив вантажі у в зону проведення АТО. Велику частку допомоги він сам привозив з Польщі», — повідомив у коментарі ZAXID.NET настоятель Гарнізонного храму святих апостолів Петра і Павла Степан Сус.

Про те, куди міг зникнути Петро, не здогадується й інший волонтер Леонід Прокопчук, з яким вони разом збирали допомогу для бійців АТО.

«Петро був дуже доброю людиною та, наскільки я знаю, не мав ні з ким жодних конфліктів, тому мені навіть складно уявити, для чого його могли викрасти, — зазначив волонетр Леонід Прокопчук. — Петро має родичів у Польщі. Йому вдалось скоординувати їх у невеликий волонтерський центр допомоги АТО. Також він був активним учасником подій на Майдані і зазнав поранення».