Львів’янин у гаражі власноруч зібрав Lamborghini Reventon
Пишет zaxid.ne
Кузов зі склопластику, база – Audi А8. За основу проекту пан Олег узяв свою машину-мрію – Lamborghini Reventon. Фірмове відкривання дверей – це фішка ламбо. Трохи підкорочена носова частина і видовжена база – це вже авторський почерк. А 300-сильний двигун 4.2 літра довелося переносити назад через особливості конструкції італійського суперкару.
«Це стандартна комплектація для спортивних машин, для того щоб вивільнити більше місця спереду і занизити передню планку для огляду дороги», – розповів автор проекту.
Чотири роки невтомної праці він віддав своєму дітищу. Працював здебільшого сам у вільний від роботи час. Про фінанси говорить неохоче. Мовляв, більше витратив часу, який, як відомо, безцінний.
«Я завжди любив робити такі речі. Колись я був конструктором на автобусному заводі, робили ми ще мікроавтобуси зі склопластику, а до того я зробив свою першу саморобну машину», – додав пан Олег.
Першу свою ластівку пан Олег створив ще на початку 90-х. Саме вона і стала головним натхненником до створення цієї червоної красуні.
«Такі машини вважаються задоволенням вихідного дня. Це просто моє життя. Це те, до чого йде кожен конструктор автомобілів», – розповів ідейник проекту.
Він її називав Фіра, так би мовити, європейка з козацькою душею. Адже не «Запорожцями» єдиними славляться українські автомобілеконструктори.
«Це дослідний зразок, на основі якого вже доклавши певні кошти і певні зусилля можна робити такого класу машини в нас, в Україні. Ми вже в Європі і маємо робити певні європейські машини – спорткари, супермашини», – певен Олег.
Номери на машині вже є. Технічний паспорт видали на Фіру ще за часів Союзу як на саморобний виріб. Тепер розробник планує отримати дозвіл на переобладнання. І лиш тоді можна буде виїхати вже за межі гаражу.