Header Ads

 Борис Болотов

Є інформація від СБУ. Кремль відправив в Україну ДРГ для ліквідації Яроша - екс-голова "Правого сектора"


У Росії відкрито кілька кримінальних справ щодо колишнього лідера "Правого сектора", позафракційного народного депутата Дмитра Яроша. Про це в інтерв'ю Апострофуповідомив сам політик, зазначають Патріоти України.
"Я їх не рахував. Кілька точно є. Я знаю, що є кримінальна справа за Чечню, в якій я ні разу не був. Є й інші кримінальні справи", - сказав Ярош.
Він прокоментував справу, про яку повідомили 30 вересня.
"Це вже не перша кримінальна справа, відкрита проти мене. Тому скільки їх буде ще, немає ніякої різниці", - заявив депутат.
Політик відповів на питання, як кримінальні справи в РФ вплинули на його життя, і чи не "підбиралися" до нього російські спецслужби.
"Від Служби безпеки України за ці два з половиною роки неодноразово надходила інформація про можливість якихось дій з боку диверсійно-розвідувальних груп з Російської Федерації конкретно щодо мене. Часом їх нейтралізували, а часом це була дезінформація. Але це ж війна, це нормальний стан. Ми воюємо проти них, а вони воюють проти нас ", - зазначив Ярош.
Як стало відомо, 30 вересня Слідчий комітет Росії повідомив, що відкрито кримінальну справу проти нинішніх і колишніх лідерів і керівників "Правого сектора" Дмитра Яроша, Андрія Тарасенка, Андрія Стемпіцького, Валерія Воронова, Артема Скоропадського та інших осіб.