Header Ads

 Борис Болотов

У Львові пограбували автомобіль громадської активістки Наталії Шелестак


У понеділок, 10 жовтня, близько 04:30 ранку невідомі у Львові пограбували автомобіль Toyota Venza адвоката та активістки ГО «Варта-700» Наталії Шелестак. Про це сама Наталія повідомила на своїй Facebook-сторінці.
«От такий в мене ранковий сюрприз. Львів – безпечне місто», - написала активістка.
Пише zaxid.net
Момент пограбування знято на камеру спостереження, що працює на під’їзді, в якому мешкає жінка. Зловмисник розбив заднє скло автомобіля та забрав з нього сумку. При цьому сигналізація авто не спрацювала. За словами Наталії, в сумці був ремкомплект і взуття.
«Я переглядала відео з камери спостереження і все виглядає дуже дивно. Зазвичай розбивають переднє скло, а тут – заднє, – зазначила Наталія Шелестак. – З усіх припаркованих авто зловмисник підбіг конкретно до мого і перш ніж вдарити по склу, подивився на вікна моєї квартири, чи часом ніхто звідти не дивиться на стоянку. Тобто ця людина знала, чиє це авто, хоча придбане воно зовсім недавно і я навіть не встигла оформити страховку».
Відтак активістка підозрює, що зловмисник мав не меті не пограбування, а нанесення шкоди конкретно їй.
«Сьогодні вранці я мала їхати на судове засідання у справі проти судді Олександра Мирутенка, але через цей інцидент не змогла. Я не можу сказати точно, але все-таки підозрюю, що це вчинили не випадково. Можливо, для того, аби я не потрапила на засідання», – сказала Наталія Шелестак.
Камера спостереження зафіксувала момент пограбування автомобіля львівської активістки Наталії Шелестак
Близько року тому громадські організації «Варта-700», «Рабів до раю не пускають», «Самооборона Львівського Євромайдану» та «Народна Самооборона Львівщини» подали колективний позов проти судді Львівського апеляційного господарського суду Олександра Мирутенка про захист їхньої ділової репутації. Цей суддя образив активістів львівських ГО, звинувативши в тому, що їх «купили».
Наталія Шелестак також є членом атестаційної комісії при ГУ Національної поліції у Львівській області. У 2014-15 роках була членом наглядової ради при ГУ МВС у Львіській області.
На місце події приїхали поліцейські, проводяться слідчі дії. За цим фактом відкрито кримінальне провадження за ч. 1 ст. 185 ККУ «Таємне викрадення чужого майна». Санкція статті передбачає покарання у вигляді штрафу до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, або виправних робіт терміном до двох років, або позбавлення волі терміном до трьох років.