Header Ads

 Борис Болотов

"Всі ми живі люди, є проблеми", - Добкін прокоментував свою дивну поведінку у сесійній залі Ради (відео)


Депутат від "Опозиційного блоку" Дмитро Добкін в ефірі 112 Україна прокоментував свою поведінку в Раді. За його словами, ніяких наркотичних та алкогольних засобів він не приймав, але дійсно має проблеми неврологічного характеру зі здоров'ям, зазначають Патріоти України.
"Ніяких наркотичних або алкогольних речей я не вживав. Всі ми живі люди, всі ходимо під Богом. Дійсно, у мене є певні проблеми неврологічного характеру, але це стосується особисто мене. Це питання, пов'язані з моїм здоров'ям. На відміну від багатьох здорових депутатів, ні на кого в бійки я не кидаюся, нікого не ображаю. Це така тема, яку не хотілося б обговорювати", - сказав Добкін.
Також Добкін-молодший заявив, що готовий пройти психіатричну або наркологічну експертизу за умови, що його колеги також таку експертизу пройдуть.
"Деякі депутати, які мене звинувачують з високих трибун, за два роки у ВР так обросли жиром, що коли я це бачу, то стає смішно, коли чую такі звинувачення на свою адресу. Особисто я займаюся спортом, веду здоровий спосіб життя і того ж бажаю і всім іншим людям. Якби ті люди проходили її (експертизу, - ред.) разом зі мною, то я б не відмовився", - запевнив нардеп.
Також Добкін прокоментував зацікавленість туром за 135 тис. євро. "Це була одна з пропозицій. Я дійсно збираюся на новорічні канікули поїхати з сім'єю відпочивати. Чомусь вибрали найдорожчий варіант, хоча там були пропозиції в рази дешевше.
На сьогоднішній день я ще нічого не купив. Якщо я щось придбаю, і журналісти це дізнаються, я із задоволенням надам інформацію. Як будь-яка нормальна людина, я б хотів поїхати якомога дешевше...Куди я поїду, я для себе ще не вирішив".