Шахраї придумали нову схему для обману клієнтів ПриватБанку
Шахраї дзвонять потенційній жертві, не обов'язково клієнту ПриватБанку, представляються працівниками служби безпеки Ощадбанку і з'ясовують, чи є у людини картковий рахунок ПриватБанку. Якщо співрозмовник відповідає позитивно, то шахраї повідомляють, що Приватбанк після націоналізації буде приєднаний до Ощадбанку, тому клієнту необхідно терміново здійснити переказ грошових коштів з карти Привату на нову, оформлену в Ощадбанку.
У прес-службі повідомили, що для цього у жертви просять номер банківської карти, CVV-код, пароль до інтернет-банкінгу та інші дані. Після цього відбувається перерахування коштів на рахунки, підконтрольні шахраям.
Кіберполіції зазначає, що зловмисники, використовуючи методи соціальної інженерії, здійснюють злочинні дії не тільки щодо клієнтів ПриватБанку, але і щодо довірливих клієнтів інших фінустанов.
"Вся інформація в базі даних банку надійно захищена і система захисту інформації виключає можливість її несанкціонованого копіювання або стороннього доступу, в тому числі співробітниками банку", - запевняє прес-служба ПриватБанку.