Поки в Росії б'ються над чотири плюс: Китай готується прийняти на озброєння винищувач п'ятого покоління власної розробки
J-20 вперше був представлений публіці у 2011 році, під час державного візиту міністра оборони США Роберта Гейтса. Він був заявлений як винищувач "п'ятого покоління", що означає, що літак включає в себе технологію "стеллс", здатність розвивати надзвукову швидкість і різноманітне ПЗ, інтегроване прямо в систему. Вага винищувача становить приблизно 34 тонни, що на порядок легше, ніж всесвітньо відомий американський F-22 Raptor.
Як і F-22, j-20 оснащений двома двигунами турбовентиляторів. Судячи з усього, заднє розташування двигунів означає, що внутрішній об'єм машини також більше, ніж у американського винищувача. Щоб залишатися невидимим для радарів, літак ховає гарматні платформи і паливні баки у внутрішніх відсіках своїх фюзеляжів. У J-20 таких відсіків три: два для ракет класу "повітря-повітря" і один для великих повітряних, протикорабельних ракет і ракет "повітря-земля".
J-20 може бути модифікований в одному з двох базових напрямків: або як винищувач класу "повітря-повітря", здатний вести бої в віддалених зонах, або як ударний винищувач, який може обходити навіть передову ППО. Втім, порівняно великі габарити і вага літака говорять про те, що для місій вглиб ворожих територій він не дуже-то годиться.
Самою очевидною слабкістю Chengdu на сьогоднішній день є відсутність гідного двигуна. Спочатку їм повинен був стати Saturn AL-41F1S, такий же, що встановлений на російському Су-35, але Росія відмовляється продавати двигуни окремо від самих літаків, так що Китай зацікавлений в першу чергу в розробці власних аналогів.