Header Ads

 Борис Болотов

"В мені горить московський менталітет", - 17-річний фіналіст Євробачення про палку любов до Росії (відео)

Володар другого місця на Євробаченні 2017 болгарин Крістіан Костов не уявляє життя без Росії Про це він заявив в інтерв'ю сайту kp.ru, передають Патріоти України.
За словами 17-річного співака, в Болгарії він став національним героєм, але у ньому "горить московський менталітет".
"Я довгий час живу то в Москві, то в Болгарії. Я постійно подорожую, скрізь виступаю і потихеньку стаю людиною світу. Але в мені горить російський менталітет, навіть московський. Не можу уявити своє життя десь, крім Москви", - сказав він.
Костов також зізнався, що російський співак Микола Басков навіть запропонував записати з ним спільний російськомовний трек.
Нагадаємо, що Крістіан Костов народився і виріс в Москві, хоча має болгарські коріння по батьківській лінії, а мати хлопця родом з Казахстану. У 2014 році співак виступав у анексованому Росією Криму.
На початку травня він пообіцяв у разі перемоги на Євробаченні 2017 розбити нагороду в російській столиці. "Я дико скучаю по Червоній площі, дико скучаю по моїй квартирі з виглядом на МГУ. Сподіваюся, що яприїду в Москву з "Кришталевим мікрофоном" і розіб'ю його на відео", - заявив Костов.