Header Ads

 Борис Болотов

"Підписуй, інакше звільню": Жителів міста на Вінниччині змушують підтримати переведення церкви до МП

У місті Немирів Вінницької області збирають підписи для того, щоб храм святителя Луки Кримського перейшов до Московському патріархату. Про це розповів один із жителів міста Олександр Маліночка, передають Патріоти України з посиланням на ТСН.
За його словами, жителів міста буквально змушують підтримати переведення церкви до МП.
"У нас на території Немирівської районної лікарні є Українська православна церква Московського патріархату, наскільки я знаю, вона належить до нього. І от після однієї служби, протягом декількох днів, прихожанам, які туди постійно ходять, давали якісь спеціальні бланки, щоб вони ставили підписи й голосували за те, що вони хочуть належати до саме Московського патріархату", – розповів чоловік.
А тим, хто відмовляється ставити свій підпис у бланку, погрожують звільненням.
"Головний лікар на території, де розташована ця церква, своїм співробітникам взагалі сказав: "Якщо хочете працювати і залишатися на своїх посадах – ставте підпис". І це у приказному порядку. Тут повний безлад", – обурився чоловік.
Сам же лікар Павло В'ячеславович, якого звинуватили в агітації, інформацію спростовує.
"Я нікого не агітую, це по-перше. Я агітацією не займаюся. У вас якась інформація неправдива. Я за таке не чув і не знаю навіть. Я не маю можливості говорити, але я цим не займаюся, питайте в тих, звідки у вас ця інформація. У мене купа роботи іншої, щоб я ще займався агітацією. Не маю жодного стосунку", – зазначив він.