Header Ads

 Борис Болотов

Російський журналіст на "Євробаченні" в Києві: Приховую, звідки я. Можуть побити! (фото)

Журналіст російського ресурсу Life поскаржився на те, як нібито ставляться в Києві до громадян РФ. Про це повідомляється на сайті Life, передають Патріоти України.
"Наш прес-центр — це оазис, за межами якого з тобою може статися все що завгодно. Днями, наприклад, я пішов в продуктовий магазин, який розташований буквально в 50 метрах від прес-центру. Так як це було поруч, я не зняв бейдж, на якому написано Russia. В магазині на мене наїхала місцева гопота. Мене, звичайно, не побили, але дали зрозуміти, що обов'язково зроблять це при наступній зустрічі. Взагалі, ті, хто з Росії, вони шифруються. За межами об'єктів "Євробачення" намагаються не розмовляти, щоб зайвий раз не привертати увагу", - пише журналіст.
Дана заява підняли на сміх користувачі Facebook.

"Чомусь згадав анекдот про Штірліця і парашут, що волочиться за ним ", "Ось тут я на стороні українців: все правильно роблять, я б і російським те ж саме порадив з журналістами Лайфу", "Ще живий? Не розіп'яли в Нацгвардію не забрали... може відгодовують, щоб пустити на ковбасу?", - коментують публікацію користувачі.