Header Ads

 Борис Болотов

"Зовсім оу*ли, стати ніде!": Пост про байдужість українців розбурхав мережу

Українці байдужі до життя інших людей, і цю ваду навіть могила не виправить.
Про це на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook написав креативний директор, засновник інтерактивного лялькового театру Spillikin Олексій Новіков.
Він зазначив, що на цю думку наштовхнув випадок, який стався дорогою до станції метро "Либідська" в Києві.
"Переді мною розвертається Х5, і відразу ж зупиняється в другому ряду, тому що в правому вже стоїть мікроавтобус якогось генія*. Тип із Х5, не вмикаючи аварійку, показово вилазить, тисне руку чоловіку, що підбіг, і повідомляє йому: "Зовсім оху*ли, стати ніде!". Після цього вони починають щось обговорювати. Причому нікуди не відходячи, там, де він і виліз із машини. Тобто для мене перешкоди в три ряди від тротуару: бусик, Х5, два чоловіки", – написав Новіков.
Після цього Новіков спробував ввічливо вказати водіям на те, що так робити не можна, що це може призвести до травми іншої людини.
"Рівняюся з ними і ввічливо починаю вмовляти: як же вам не соромно, ви ж піддаєте ризику життя іншої людини, і так далі. А він своїми опухлими слизькими беньки на мене поглядає, кривенько усміхається і примовляє: "А чо мені повинно бути соромно? Чиє життя? Та ти як мотоцикліст взагалі повинен ..." – і далі я стрімко мчу до самого будинку на нейтралці, тому що тяга (вдарити. – Ред.) така, що куди там моїм нещасним кубикам", – написав Новіков.
За словами чоловіка, незважаючи на те, що в нашій країні нині дуже багато позитивних змін, є дещо, що ніяк не викоріниться – безвідповідальність українців на дорогах та байдужість до життя інших.
"Нікуди не дівається те, що змушує хоч іноді, але вкрай емоційно замислюватися про трактор, і це такі ось люди, яких навіть могила не виправить. І мені б точно не полегшало, якби я зупинився і став бити його шоломом, допоки ми обидва не втратимо людську подобу. Мені б не полегшало, а йому б науки в тому не було. Я не знаю, що з цим робити, тому смиренність", – написав Новіков.
Пост розбурхав мережу. У своїх коментарях люди порадили наступного разу викликати поліцію, попередньо записавши номери порушників, а також зазначили, що Новіков вчинив "не як європеєць".