Header Ads

 Борис Болотов

Інспектор з Нацбанку. З погрозами: У мережі повідомили про новий спосіб шахраїв виманити в українців гроші

Людям телефонують начебто із Нацбанку України з проханням надати інформацію про всі карткові рахунки, а після відмови одразу переходять до погроз. Про такий новий спосіб шахраїв виманити гроші на своїй сторінці в Facebook розповіла Марія Соловйова, передаютьПатріоти України.
"Сьогодні мені на мобільний зателефонував старший інспектор по моніторингу Нацбанку України (так він себе назвав) та запропонував надати інформацію про всі мої карткові рахунки, що відкриті у будь-якому банку України... Я, звісно, відмовилася і отримала погрозу, мені повідомили що всі мої рахунки будуть заблоковані на 60 днів і за кожен день я буду сплачувати штраф. Дзвонили з телефону 044 3830718", - написала вона.
"То це що новий "розвод"? Друзі, будьте пильними. А відповідним правоохоронним органам варто з'ясувати, що це за телефонні пропозиції та погрози", - додала Соловйова.