Header Ads

 Борис Болотов

"В Верховной Раде нет мужчин": Надія Савченко поскаржилася Осадчій на боягузів в Раді (відео)

Український депутат Надія Савченко стала героєм програми "Світське життя", в якій розповіла телеведучій Каті Осадчій про своє особисте життя, повідомляють Патріоти України.
"Все, що у мене зараз є — це особисто для моєї душі. Всім, чим я можу поділитися, тим з величезною радістю поделюсьс українцями. Але, моє — це моє", — каже Надія Савченко.
Надія Савченко поділилася з Катею Осадчою цікавою інформацією про те, які чоловіки, як правило, звертають на неї увагу. І додала, що у Верховній Раді у неї не може бути симпатій.
"До популярності я була жінкою, яку завжди чоловіки боялися. Після популярності нічого не змінилося. До мене можуть підійти тільки сміливі чоловіки. У Верховній Раді немає чоловіків. У Верховній Раді є депутати", — резюмувала Савченко.