Header Ads

 Борис Болотов

«Все одно стану солдатом, як мама»: 5-річний син загиблого Героя України довів мережу до сліз

П’ятирічний син Тимофій учасниці АТО Катерини Носкової, якій посмертно присвоєно звання «Народний герой України», хоче бути солдатом, як мама.
Історію про це на сторінці спільноти «Народний герой України» в соціальній мережі Facebook написала журналістка Віолетта Кіртока.
Зазначається, що Носкова служила зв’язківцем у 17-му батальйоні 57-ї бригади. Жінка пішла в АТО 18 лютого 2015 року, одразу за чоловіком.
«Катя так пояснила мені своє рішення йти воювати: «Я не можу сидіти і чекати, поки постукають в наше вікно і змусять мене борщ ворогам варити». А після візиту до військкомату прийшла вся скуйовджена: «Мамо! Я там бачила тридцятирічного чоловіка, який тримав маму за руку і повторював: «Я не хочу йти на війну»! І він же такий не один. На кого тоді сподіватися?» Дочка просила мене: «Ти повинна підтримати мій вибір». А як же Тімоша? Він же маленький? – питала її я. «Він виросте і зрозуміє мене!» – відповідала Катя. Хіба я могла її втримати?»  – розповіла мама Катерини.
16 серпня 2015 року під окупованою Горлівкою на новій позиції Носкова потрапила під обстріл.
Жінка без роздумів побігла витягувати з-під завалів поранених. Вона надала допомогу і винесла в безпечне місце трьох бійців. А коли знову побігла на те місце, отримала смертельні травми.
«За порадою психологів бабуся, Катина мама, сказала малюкові, що його мама тепер на зірочці. Дуже часто тепер, виходячи на поріг будинку в Знам’янці, хлопчик піднімає голову в небо і каже: «Я бачу маму!» Зовсім недавно він сам зрозумів, що мама померла. На кладовищі, на могилі Каті, дитина вимовляє: «Коли я виросту, теж стану солдатом». Ніна Іванівна, бабуся, на це відповідає: «Синочку, війна вже тоді закінчиться, не треба буде тобі воювати». «Я все одно буду солдатом», – написала журналістка.
За свій вчинок Носкова була удостоєна недержавної нагороди «Народний герой України», яку вручили її сину.
Церемонія нагородження відбулася 9 червня в Кропивницькому. Хлопчику прямо на сцені вручив орден волонтер Володимир Голоднюк, що втратив сина в лютому 2014 року на вулиці Інститутській у Києві.
Пост зачепив за живе українців. У своїх коментарях вони зазначили, що важко стримувати сльози, читаючи цю історію, а також побажали Тимофію ніколи не воювати.