Header Ads

 Борис Болотов

Відомий український ведучий покидає 1+1. Дізнайтесь приголомшуючу причину

Після чотирьох років роботи в проекті український ведучий Анатолій Анатоліч залишає канал «1+1»

-Це була моя мрія – працювати в «Сніданку з 1+1», і я щасливий, що 4 роки тому вона здійснилася. Сообщаетgoruzont.blogspot.com

До сих пір чітко пам'ятаю, як дізнався про те, що мене затвердили ведучим, за 2 дні до Нового року. Це був дуже несподіваний подарунок, — коментує Анатолій Анатоліч. — Я з великою повагою і вдячністю ставлюся до всієї команди проекту, яка багато чому мене навчила. Але тепер настав час для нових мрій та нових змін.



Нагадаємо, перший ефір Анатолія Анатоліча в студії «Сніданку з 1+1» відбувся 1 березня 2013 року. Він склав компанію Руслану Сенічкіну, і з перших днів завоював любов глядачів. У серпні 2013 року він почав вести найдовше ранкове шоу в прямому ефірі в парі з Мариною Леончук.