Header Ads

 Борис Болотов

Хіти тижня. 13-річна киянка залишила зворушливу записку і втекла на Прикарпаття (фото)

Про це на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook повідомив активіст Влад Антонов, передають 
Патріоти України.
"Київ. Правоохоронці протягом години затримали 13-річну дівчинку, яка раптово захотіла стати дуже дорослою і пішла з дому. Затримано з 2000 грн на ж/д вокзалі. Збиралася на захід", - написав Антонов.
Йдучи з дому, Анастасія залишила записку, що направляється в с. Микуличин Івано-Франківської області до свого батька.
"Поїхала я тому, що за ці роки зрозуміла, що повинна жити там. Пам'ятаю, ти говорила мені, що якщо я поїду, то більше ніколи не зможу повернутися і що буду бомжувати зі своїм батьком. Так і буде. Рідні мої, вибачте. Я люблю вас і буду сумувати", - написала дівчинка. Також вона попросила маму переслати її особисті речі "Новою поштою".


Користувачі мережі припустили, що Анастасія намагалася піти з дому через вітчима.