Header Ads

 Борис Болотов

Не піддавайтесь на провокації: Автомобілістів Києва попередили про серйозну небезпеку

Невідомий чоловік напав на машину киянки прямо посеред дороги, намагаючись виманити її з авто.
Про пережите на своїй сторінці в Facebook розповіла Тетяна Марчук.
"Я їхала в крайній правій смузі для руху автомобільного транспорту зі швидкістю 40 км/год. Готувалася до правого повороту. Ця особа обігнала мене справа (по лінії руху з обмеженням "тільки для автобусів і загально транспорту") на шаленій швидкості зайнявши мою смугу спереду мого авто на дистанції у 0,5 м. І різко загальмувала перед мною. Гальмівного шляху навіть не було", - повідомила водій.
"Але, найцікавіше почалося потім. Ця людина намагалась будь-якими методами мене виманювати з авто! Не піддавайтеся на ці провокації. Будьте за кермом завжди заблоковані. Я відразу викликала поліцію, швидку. У перерві між викликами вдалося знімати на відео (на жаль лише 30% цих жахів)", - розповіла Марчук.
Він бив машину кулаками, зламав омивачі скла, хотів потрапити в авто через багажне відділення, вирвав руками задні номерні знаки автомобіля.
"Потім вистрибнув на капот і бив кулаками по лобовому склу. Все це супроводжували лайкою і погрозами. Я не відкрила авто і, думаю, це змінило його плани. Звісно, зафіксовано звернення мене як потерпілої до поліції і на моє щастя є доказова база на відео. Будьте обережними!", - повідомила Марчкук.
За її словами, зафіксовані випадки, коли жінок викидають з авто та їдуть.
Фото: FB Марчук