Header Ads

 Борис Болотов

Еквадорець про Україну: "Не міг зрозуміти: де живуть бідні, а де – багаті"

Фірму ареєстрував офіційно в Еквадорі, але розвивати її почав в Україні, повідомляють Патріоти України з посиланням на Tvoemisto.
"Ми підтримуємо студентів з Еквадору, які приїжджають на навчання до Львова чи Києва. Наші асистенти зустрічають їх, супроводжують, поселяють в гуртожитки та допомагають протягом першого року, коли ті не знають мови. На адресу нашої компанії почали писати люди з Аргентини, Мексики і Колумбії – і я хочу допомагати їм через Інтернет, аби вони мали змогу приїжджати сюди. Ми також працюємо з українцями. Якщо хтось хоче працювати чи вчити мову в США чи Канаді, можемо таке організувати", - розповідає Габрієль Трейес.
Щоб привабити іноземних студентів, відремонтував гуртожитки у Львівських університетах.
"Я швидко зрозумів, щоб дати студентам добрі стандарти, треба було зробити інвестицію. В українських гуртожитках дуже погані умови. Ми вирішили не чекати чогось від держави. Київський КПІ та "Львівська політехніка" дали нам дозвіл і ми взяли на себе ремонт певних блоків, щоб наші студенти не мали до мене претензій. Тепер у їхніх гуртожитках все гарно, є нові душові кабіни, матраци, постіль, посуд. У Львові нам виділили 15 блоків, то ми підготували 60 таких місць".
У перший рік роботи фірми, у Львів приїхало 30 еквадорських студентів, на наступний – аж 60. До Києва – лише 10, бо могли дати кращі умови саме у Львові.
З початком війни підприємець почав подорожувати в пошуках нових партнерів. Зараз пропонує студентам послуги в Україні, Іспанії, Німеччині, Канаді, США та Нову Зеландію. Головний офіс фірми в Еквадорі, але в кожній країні є наш представник.
"На початку у Львові мене здивувало, що все було змішано. Я не міг розрізнити, де живуть бідні, а де – багаті. Сиджу в хорошому ресторані в центрі міста, а біля нього стоїть жахливий кіоск. Мені говорять, що жити в центрі круто, але потім я заходжу в якусь квартиру там і бачу, що це не так. У нас в містах є житлові і комерційні зони, які відрізняються рівнем життя. В Еквадорі занадто поділене суспільство – багаті та бідні вчаться в різних школах. Мені подобається, що тут – навпаки", - каже Габрієль Трейес.