Header Ads

 Борис Болотов

Мережу зворушив пост про загиблого в ДТП українського політолога

Дівчина загиблого в страшному ДТП українського політолога, експерта з мовних проблем і викладача "Києво-Могилянської академії" Олексія Курінного, опублікувала в мережі зворушливий пост, в якому розповіла, яким він був за життя.
"У нас попереду ще все життя", - відповів мені Олексій, коли я запитала - "коли ми все встигнемо?" - згадала на особистій сторінці в Facebook Анна Соловей, передають Патріоти України.
"Він склав список з 113 місць, куди ми повинні були потрапити і думав, що проживе до 84 років. Заведе кота з ім'ям Зухель, напише мені пісню, покаже весь" свій "Київ і зробить сучасне аранжування для" Ніч яка місячна ", - зазначила вона.
За словами Анни, з Олексієм вони познайомилися зовсім недавно, проте відразу знайшли багато спільного. "Льоша дуже любив набережну Оболонь і за кілька годин до від'їзду встиг показати свої улюблені затишні місця, а після приїзду була моя черга, але не судилося ... Сьогодні замість його дзвінка або зустрічі я отримала звістку про його смерть, яку до сих пір не розумію і не хочу ", - додала дівчина.
Анна також згадала, що Олексія не дочекалися батьки, дві незакінчені дисертації і вона. До посту дівчина приклала останнє фото Курінного, зроблене в Польщі, куди він їздив на конференцію.
Прощання з Олексієм Курінним відбудеться завтра, 8 вересня, о 11:00 в київському Будинку кіно. Адреса: вул. Саксаганського, 6.
Передплатники Соловей всіляко висловлюють в коментарях співчуття і підтримку.