Header Ads

 Борис Болотов

Що в неї з обличчям? Віктор Ющенко показав ексклюзивні фото своєї дружини у день її народження.

Вчора, 1 вересня, святкувала свій день народження колишня перша леді України. І куди ж тут без привітання коханого чоловіка. Зворушливі солова привітання Віктор Ющенко опублікував на своїй сторінці  у facebook , передає Корупція.Інфо

Наймиліша, ніжна, добра, красива і мудра – це моя дружина.

Сьогодні найчудовіший день – у моєї коханої жінки день народження. Я від щирого серця вітаю тебе з таким чудовим святом. Бажаю, щоб кожен твій день був сповнений яскравою радістю. Нехай доля буде прихильною завжди до тебе, хай лише хороші новини приємно дивують тебе. Будь завжди такою гарною, розумною, ніжною та ласкавою. Нехай у твоєму серці завжди панує весна, хай щаслива зірка завжди освітлює твій шлях. Міцного здоров’я тобі, рідна, та всього найкращого!
Нехай моя любов буде оберегом для тебе. Нехай надія, віра і любов будуть супутниками твоєму житті.
Щиро обіймаю, наймиліша моя!"