В "Шеремєтьєво" видали труп: "Найкраща авіакомпанія Росії" — "Аерофлот" насмерть заморозила свого пасажира
Російська авіакомпанія "Аерофлот" насмерть заморозила собаку одного зі своїх пасажирів — домашній улюбленець загинув у багажному відділенні літака. Про це повідомляють Патріоти України з посиланням на Facebook Юрія Білоусова.
За словами користувача, у висновку лікаря сказано — "собаку заморозили в карго (багажному відділенні)". "Знаєте, що зробив "Аерофлот"? Нічого. Не літайте з тваринами "Аерофлотом", збережіть члена родини", — закликав він.
Також користувач додав, що, "за правилами авіаперевезень, за кілька днів до вильоту здоров’я тварини перевіряє лікар — у пса було все ок, відповідні підтвердження є, більш того, одного разу він вже літав". Тим часом, у соціальних мережах багато користувачів вже висловили своє обурення діями російських авіаперевізників.
Mary Right: "Нажаль, це далеко не єдиний випадок :-((".
Elena Snezhkina: "Який жах! Але навіть не дивує:( Одного разу вони мене заморозили за 10 годин перельоту, що я провела новорічні канікули у постілі, і не принесли вибачень! Що їм тварини".
Лілія Ракшенко: "Дуже співчуваю. І дякую, що розповіли про це".
Дарья Дзюба: "Я з вами не знайома, і я навіть не уявляю шоку, який ви пережили. Але я чудово розумію, як ви себе почуваєте".
Irina Aleksa: "Тим літом наша булька загинула на перельоті Мадрид-Стамбул, коли зламався літак, то люди вийшли, а про нашу собаку забули і вона задихнулась. У Стамбулі мовчали, а потім вивезли труп собаки і несли маячню. Приїхала преса, ми були в шоці. Я плачу й досі. Судились півроку. Наш суд сказав, що загибель собаки — це втрата багажу і все. Те, що як дитина і "член родини" це лірика. Закону немає".