Header Ads

 Борис Болотов

"Я можу вже не повернутися живою": Савченко записала прощальне відео перед поїздкою в Москву


У Верховному суді Росії сьогодні, 26 жовтня, розглядається апеляція на вирок українцям Микола Карпюк та Станіславу Клиху, підтримати яких до Москви поїхала нардеп Надія Савченко. Це перша поїздка Савченко в Росію після її звільнення в травні 2016 року з російської в'язниці, в якій льотчиця провела більше 2 років. Нардеп в Facebooк записала звернення, в якому допустила, що може не повернутися в Україну, повідомляють Патріоти України.
"Сьогодні останній суд на Карпюком і Клихом. Навіть якщо мій приїзд буде вважатися політичним самогубством, навіть якщо я не повернуся з Росії живою, я все одно приїхала б підтримати їх", - сказала нардеп.
Надія Савченко зазначила, що просила багатьох колег приїхати сьогодні до Москви і надати підтримку нашим політв'язням. Багато хто не зміг цього зробити через заборону в'їзду в РФ, хтось за кордоном, а у когось знайшлися важливіші справи.
"Я знаю, як це важливо, коли ти бачиш в залі українця, коли ти чуєш рідну мову, коли хтось закричить "Слава Україні", ти розумієш, що за тебе борються, а не кидають, і що Україна переможе", - зазначила Надія Савченко.
Вона заявила, що українців ніхто не посварить, незважаючи на численні спроби дестабілізації ситуації, боротьби між політпартіями за владу тощо.