ВІТАЄМО! “Платівки за 100 євро і успіх за океаном”: популярність ONUKA після “Євробачення” продовжує зростати
Пишет 33seconds.com.ua
Більше того, вони проявляли інтерес до ONUKA ще до конкурсу. Про це Karabas Live розповів Андрій Смирнов, власник одного з лейблів.
“У ніч після фіналу «Євробачення» іноземці купили у мене п’ять пластинок з міні-альбомом ONUKA «Vidlik». За перший тиждень після закінчення конкурсу ми продали 10 вінілів. Ще 5 платівок «Vidlik» купив один американець для свого магазину. Зараз по платівці за два-три дні йде стабільно. Успіхом серед іноземців користується і перший альбом ONUKA: після «Євробачення» мій приятель, який раніше викупив у мене 20 примірників релізу, продав 9 копій за середньою ціною в 100 євро”, – зазначив він.
Цікаво, що за кордоном ONUKA приваблює не лише європейців. Найчастіше купують платівки в Австралії, Японії, США, Англії, Аргентині, Естонії, Франції, Ірландії. Як повідомляв УНІАН-Таблоїд, ONUKA після феєричного виступу на “Євробаченні” увірвалася в чарти Великобританії, Німеччини та Франції.
Як повідомляв УНІАН-Таблоїд, ONUKA після феєричного виступу на “Євробаченні” увірвалася в чарти Великобританії, Німеччини та Франції.