Header Ads

 Борис Болотов

Несподівано публіка дізналася, що Якубович - вбивця (відео)

На НТВ незмінний ведучий програми "Поле чудес" Леонід Якубович зробив несподіване зізнання - виявляється, з його вини загинула людина, передають Патріоти України з посиланням на Нескучные новости.
"Я їхав на маленькому автомобільчику, "Хюндайчік" у нас був. Зі світлофора рушив потік машин. З машини що, поряд їхала (японської здорової такої), вискочив п'яний мені під колеса, причому він якось зігнувшись біг. "Хюндайчік" маленький, але він так зігнувшись майже падав, дуже п'яний чоловік: він вдарився скронею об дзеркальце, так низько - він вже падав майже.
Я зупинився, природно, добігли люди з дома, що стоїть поряд. Це була єдина аварія в моєму житті ", - повідав Якубович.
На жаль, аварія трапилася з летальним результатом. Смерть людини настала до приїзду лікарів. Слідство тривало майже рік, суд виправдав Якубовича, але телеведучий не може пробачити собі випадкову смерть людини.
"Почуття провини є завжди, навіть якщо ти взагалі не винен ... Це я пояснював усім, скільки у мене було учнів: навіть якщо ти маєш рацію на 100 відсотків, один відсоток твій. Вважай 99 "за", один "проти". Тому що все одно десь відволікся, значить, десь не подивився, десь на секунду скосив оком, десь не зреагував ", - вважає телеведучий.
Народний артист зізнався в проекті "Відвертий Якубович", що цей тяжкий "хрест" йому нести до кінця життя. Ситуація ускладнюється тим, що новий заміський будинок, який Якубович тоді тільки будував, знаходиться недалеко від того місця, де загинула людина.