Оплакуйте і далі "Однокласників" з "Вконтакте": Кремль використав соцмережі для анексії Криму - американський аналітик
"Під час анексії Криму, російський уряд витратив більш ніж 19 мільйонів доларів на фінансування роботи 600 осіб, які постійно коментували статті, писали блоги та провадили діяльність в соціальних медіа. Їх метою було змінити думку громадськості та міжнародної спільноти, перекрити голоси дисидентів в онлайн медіа, створити враження, що населення підтримує анексію", - зазначає автор.
За даними дослідника, російські кібернападники розповсюдили низку брехливих історій з метою поляризувати населення Криму. Одною з таких чуток була неправдива історія про спалення людей під час пожежі в Одесі.
Вона спочатку з'явилась в Facebook, але найбільше поширилась серед користувачів мережі Vkontakte - 5 000 поширень за 24 години.
Голловей додав, що робота українських урядових сайтів в Криму була заблокована, на новинні веб-сайти в Криму здійснювались напади, комунікація ВМС України придушувалась – це створило інформаційний вакуум в регіоні і прихильники анексії швидко завоювали інформаційну перевагу, що дозволило Росії зменшити витрати на анексію півострова.